© Copyright Barber School

AMAZING THINGS

COME FROM

PASSION

Mijn liefde voor educatie is geboren als trainer bij Wella Professionals. Ik voelde al snel dat ik mijn eigen school moest oprichten en Heads Academy was geboren. Later opende ik de Barber School, waar studenten en carrièreswitchers het barbiersvak kunnen leren.

Ik vind het meest bijzondere dat studenten bij ons weggaan met een visie. Ze komen blanco binnen en ontwikkelen gedurende de opleiding niet alleen hun skills, maar ook hun kijk op het barbiersvak. Bij ons komen veel verschillende type studenten, er valt voor iedereen iets te halen. Het vak heeft namelijk niet alleen te maken met creativiteit, juist de basis moet staan en je moet voor ieder type klant een plan de campagne kunnen maken. Als je dat in de vingers hebt, kun je overal aan de slag!

Renate van Laerhoven
Founder Barber School