© Copyright Barber School

Cut Throat x Barber School

Barber School Advanced 10 weken by CUT THROAT AMSTERDAM

Cut Throat Amsterdam werkt samen met Barber School Amsterdam om een 10 weekse cursus te geven voor kappers die afstuderen van Barber School of Kappers die hun vaardigheden en technieken willen verbeteren tot een hoger niveau.

De cursus is ontworpen om de kloof te overbruggen voor kappers die een stap verder willen gaan en in een barbershop willen werken. Het biedt inzicht in hoe het is om te knippen en samen te werken met topkappers en om ervaring, exposure en te netwerken in een van ’s werelds beste winkels. Cut Throat is een wereldberoemde barbershop opgericht in 2013 in hartje Amsterdam. Beroemd om zijn kwaliteitsservice en werelds eerste concept met een bar, Barbershop en restaurant. Cut Throat levert een unieke ervaring in een topklasse omgeving voor barbers van over de hele wereld om hun vak te drijven.

De cursus biedt training over een breed scala van Cut Throat’s diensten, van traditionele Cut Throat-scheerbeurten, fades, baarden, kniptechnieken en winkeletiquette. De opleiding wordt verzorg door het internationale en ervaren team van Cut Throat en onder leiding van Gimo Kersout.

Meer info over de opleiding vind je hier[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]